5 April 2016

Testimoni Live Extra Elken | Jantung Kongenitial

Saya mengalami masalah jantung kongenitial dan talasemia. Injap Jantung saya tidak dapat tutup sepenuhnya seperti orang normal.

Bahagian dada saya akan berasa amat sakit selang beberapa hari. Saya cuba mendapatkan rawatan pakar jantung, namun diberitahu perlu membuat temu janji beberapa bulan sebelum itu.

Testimoni Live Extra Elken | Jantung Kongenitial

Saya berasa amat bimbang dan gelisah. Maka saya mencari satu alternatif untuk merawat masalah ketidakselesaan bahagian dada saya.

Saya mula mengambil 1 paket NO pada sebelah pagi dan malam setiap hari. Selepas seminggu kesakitan bahagian dada tidak dirasai lagi.

Joanne Cheang Mee kuen, 35

INILAH CARA YANG TERBUKTI BERKESAN MERAWAT MASALAH JANTUNG DENGAN KOS YANG JAUH LEBIH MURAH DARIPADA RAWATAN HOSPITAL!
KLIK SINI UNTUK KETERANGAN LANJUT!

No comments:

Post a Comment